Setmana de la sostenibilitat i el canvi climàtic

Els alumnes de 6è durant la setmana contra el canvi climàtic van treballar en aprofundir els coneixements sobre l’efecte hivernacle i la seva relació amb el canvi climàtic.

Es va realitzar un experiment on es van col·locar una bola simulant el planeta Terra i un termòmetre. Tot es va tapar amb un bol de vidre (atmosfera) i a fora es va deixar un altre termòmetre. Tot seguit, en una taula, s’anava anotant la temperatura interior i exterior cada 5 minuts, arribant fins els 15 minuts. Els alumnes de 6è van visualitzar com la temperatura interior era cada vegada més elevada a causa de l’efecte hivernacle de l’atmosfera.

Els alumnes de 6è van gaudir i aprendre molt amb l’experiment.