La Maria ens ensenya a plantar a l’hort!

Avui la Maria ens ha ensenyat a plantar als nens i nenes de p3 i p4. Hem pogut triar entre plantar tomàquets, alls o pebrots. Entre tots hem escollit els tomàquets, així que poc a poc els hem anat plantant.

Primer, ens explicava que sense trepitjar la terra, havíem de fer un forat, després en compte ficar la planta i tapar-la una mica amb terra. Fins i tot, els alumnes de 3r ens han ajudat!

Un cop fet, els hem explicat que per a que creixin i surtin els tomàquets els haurem de cuidar. Cada dia anirem a treure les herbes i a regar l’hort per veure com van creixent els tomàquets i fins i tot algun dia poder-nos-els menjar!