Grups interactius!

Avui ha estat el primer dia que hem fet grups interactius! Hem fet tres grups i hem practicat el nostre nom i el dels companys, hem après la paraula PAPA i MAMA i hem enfilat les lletres del nostre nom. Ens ha agradat molt treballar amb l’ajuda de la Rafi, la Raquel i una mama de la classe!

 grups-interactius-2 grups-interactius-3 grups-interactius grups-interactius1

1 comentari a “Grups interactius!”

  1. Francesc Carbó Seriñana

    Es bo fer grups interactius. Que descobreixin a partir del joc i del treball manual. Se’ ls veu feliços i concentrats. Bona activitat!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut