Esmorzem fruita! Feu un comentari / Per Guiomar / 29/01/2020 / I4 Infantil Portada Aprofitant la xerrada que va fer la Salu (infermera del CAP), ens hem proposat a les classes d’infantil que el dimecres esmorzarem fruita! platans, mandarines, pomes, peres, taronges… mmmm!! que bona està la fruita i que saludable és!!