ESCRIPTURA CREATIVA

Durant aquest curs, els alumnes de 5è els dilluns fem expressió escrita. Per fer-ho més divertit, fem escriptura creativa. Alguns dies la mestra ens posa una imatge que hem de descriure, altres amb un dau i els nómbres que surten, hem d’inventar-nos una història amb els personatges i llocs del dau…és tota una aventura, perquè surten històries molt i molt xules…!  Què divertit és aprendre!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut