CARNAVAL A P3 i P4

La setmana passada va ser Carnaval i com cada any a l’escola es va celebrar disfressant-nos tots i totes i sortint pels carrers del Prat. Tota l’escola es va disfressar d’arbres, per tal de ser conscients del fet de cuidar la natura i el medi ambient.

Va ser tot un èxit!

Mireu que guapos anaven els infants de p3 i p4 i els gegants de l’escola!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut