Aules amb bon tracte

El passat dimecres dia 6 de febrer, va venir l’Anna (una gran experta en explicar-nos contes), per tractar el tema

de la vellesa i el tracte amb els avis.  Ens ho vem passar molt bé amb ella, ens va explicar dues històries verídiques,

d’un avi i una àvia, i nosaltres vam poder reflexionar sobre l’amor, la cura de la gent gran, què fem pels avis nosaltres

i què fan ells per nosaltres.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut