TALLERS INTERCICLE

Durant tot aquest curs, els dimarts a la tarda ha estat una tarda especial on tots els grups d’infantil ens barrejàvem i feiem unes activitats molt engrescadores. Hem treballat activitats sensorials, plàstiques, gastronòmiques i lúdiques relacionades amb les estacions de l’any, les festes tradicionals i populars, l’experimentació i exploració del medi natural que ens envolta.  Experimentem i aprenem d’una manera molt divertida!

 

20151117_153909 IMG_0273 IMG_0274 IMG_0280 IMG_0580 IMG_0709

 

 

 

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut