Plantem a l’hort de l’escola Feu un comentari / Per Aroa / 03/11/2016 / I3 Infantil El dia 7 d’octubre la classe de P3 va anar a plantar a l’hort. Ens ha agradat molt aprendre com plantar diferents llavors i tapar-les amb la sorra. Anirem anant a regar-les i veure com creixen!