Fem Pasta de Sal! Feu un comentari / Per Guiomar / 04/02/2017 / I5 A la classe dels Tigres vam fer figures amb pasta de sal i un altre dia les vàrem pintar de colors. Com que ens agrada molt, ens vam engrescar a fer creacions amb paper i pinzell, com els autèntics artistes que pinten quadres!