La policia a l’escola

El policia Herminio ha vingut a visitar-nos a la classe. L’objectiu ha estat conscienciar-nos sobre els bons hàbits per la nostra protecció en la via pública. A través d’un conte, jocs i explicacions hem entès la importància de l’educació vial.  Ens ha agradat molt la seva visita.

20160329_102520.jpg(revista2)

 

 

 

 

 

20160329_101215

 

 

 

 

 

20160329_103827.jpg(revista)

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut