FEM LA MONA! Feu un comentari / Per Guiomar / 26/04/2017 / I3 I4 I5 Infantil Els nens i les nenes d’infantil hem fet la Mona de Pasqua. Hem decorat els plats i hem posat la xocolata, els ous, els fideus de colors i les plomes, ens ha quedat molt bonica i boníssima!! Mmmmm….