Aquarium! Feu un comentari / Per Guiomar / 20/03/2020 / I4 Infantil Els nens i les nenes d’infantil vàrem anar a l’Aquarium i aquí teniu una mostra del què vam veure. Erem poquets però ens ho vam passar molt bé!