ANEM A BUSCAR EL TIÓ

Els nens i nens de P3, P4, P5 i 1r. hem anat a buscar el tió per l’escola. L’hem trobat amagat al pati i ens ha portat una carta on diu que li agraden les mandarines. Durant uns dies estarà amb nosaltres a l’escola!

p1220126 p1220140 p1220141

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut