ANEM A BUSCAR EL TIÓ Feu un comentari / Per admin / 13/12/2016 / I3 I4 I5 Infantil Primer Els nens i nens de P3, P4, P5 i 1r. hem anat a buscar el tió per l’escola. L’hem trobat amagat al pati i ens ha portat una carta on diu que li agraden les mandarines. Durant uns dies estarà amb nosaltres a l’escola!