Visita al V Fòrum Ambiental Escolar

L’alumnat de quart i cinquè de primària de l’Institut Escola del Prat ha assistit al V Fòrum Ambiental Escolar, on ha pogut reflexionar i compartir idees amb alumnes d’altres escoles de la ciutat sobre l’impacte dels residus al nostre centre i com podem reduir-los.

Junts podem fer del nostre centre un espai més sostenible. Cada petita acció compta!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut