Utilitzem pianos a música Feu un comentari / Per Sergio / 04/06/2024 / ESO 2 General Portada Secundària L’alumant de segon de l’ESO de l’Institut Escola del Prat ha realitzat per primer cop una classe amb piano a la matèria de música, han utilitzat els ordinadors per realitzar les pràctiques i escolar el piano a través dels cascos.