Treballem la confiança!

Avui hem celebrat el dia de la Pau, hem fet una conversa sobre com podem solucionar els conflictes i els mal entesos i hem vist un vídeo molt bonic. A més a més, hem parlat sobre la confiança i hem fet un recorregut d’allò més divertit! Aquí us deixem una mostra 🙂

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut