Tastet de petanca

El passat divendres 1 de Març l’alumnat de tercer i quart de l’ESO de l’Institut Escola del Prat van realitzar l’activitat “Tastet de Petanca” amb l’ajuda de la federació Catalana de Petanca, els alumnes van gaudir de la pràctica i van aprendre sobre aquest esport i la se va normativa.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut