Sortida Port Aventura

El passat dimecres 21 de Juny els alumnes de secundària de l’Institut Escola del Prat, van fer la sortida de final de curs a Port Aventura, vam gaudir d’un gran dia tots/es junts al parc pujant a diverses atraccions i veient diverses actuacions. Ho vam passar d’allò més bé!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut