🐴 Una jornada a la granja Gokkota amb l’alumnat de 1r i 3r d’ESO

L’alumnat de 1r i 3r d’ESO de l’Institut Escola del Prat va realitzar una sortida a la granja Gokkota, on es van dur a terme diverses activitats relacionades amb els cavalls.

Al llarg de la visita es va poder gaudir del paisatge i del contacte amb aquests animals tan especials, una experiència que va resultar especialment enriquidora per a tot el grup.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut