Sortida de cohesió de tercer de l’ESO

L’alumnat de tercer de l’ESO de l’Institut Escola del Prat ha fet la sortida de cohesió al JumpYard Barcelona, l’alumnat ha gaudit de les activitats i, així, han millorat les relacions del grup i interpersonals, ho han passat d’allò més bé!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut