Sortida cohesió 1r d’ESO

L’alumnat de primer d’ESO de l’Institut Escola del Prat ha realitzat la sortida de cohesió del primer trimestre. L’activitat s’ha dut a terme a l’escape room “La Mina”, a l’Hospitalet de Llobregat, on s’ha treballat la cooperació per superar amb èxit les diferents proves proposades. L’experiència ha estat molt positiva i ha quedat temps de marge, fet que ha permès gaudir encara més de la jornada.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut