Sortida al Cosmocaixa

El passat divendres 12 de maig els nens i les nenes d’, infantil i 1r. Van visitar el Cosmocaixa. A més de gaudir de les propostes del museu van fer el taller: Que mengen els animals? I van aprendre moltes curiositats dels animals.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut