Sortida a fer experiments

L’altre dia els alumnes de 2n i 3r de primària vam anar a la casa de colònies de Cal Ganxo, a Castelldefels. Vam fer de científics i científiques i vam treballar diferents experiments. Vam gaudir molt de la ciència! Després vam jugar a diferents jocs i vam gaudir molt de la natura que ens envoltava.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut