Som simètrics?

Els nens i nenes de primer avui hem observat com és una papallona. Ens hem fixat en el seu color, les seves ales i el seu cos. Ens hem adonat que si la dividissim per la meitat tindriem dues papallones completament iguals.

Ens passa també això a nosaltres? Anem a descobrir-ho.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut