Som la classe de les síndries!!!

Amb l’inici del nou curs escolar, els infants d’I5 de la classe de les Guitarres han fet un gran pas: han deixat enrere l’etapa d’educació infantil i han començat una nova aventura a primer de primària. Ara són els grans de l’edifici i, com a part d’aquest canvi, han triat un nou nom per a la seva classe.

Després de compartir idees, fer propostes i votar entre tots, han decidit que aquest curs seran LES SÍNDRIES!!! Benvingudes i benvinguts a la classe de les Síndries: un grup ple d’energia, ganes d’aprendre i molta il·lusió!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut