Som “Els cargols”!

Les nenes i els nens de I3 hem escollit “Els cargols”, com a nom del grup-classe. Hem anat a buscar cargols pel jardí de l’escola i n’hem trobat un munt! També hem pintat cargols de diferents maneres, cantat cançons i dibuixat la seva closca rodona amb guixos de colors. Ens agraden molt els cargols!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut