Primera comissió mixta

El passat divendres vam fer la primera comissió mixta del curs. Hi participa tota la comunitat educativa (alumnat, famílies i professorat) per tractar temes diversos. La base d’aquestes comissions són: compromís per l’aprenentatge, diàleg igualitari, consens i transparència.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut