Observem l’entorn!

A la classe de medi estem treballant diferents aspectes del nostre entorn, on vivim. Una d’aquestes és la educació viària i, per tant, les senyals de trànsit. Així doncs, vam sortir a donar una volta pel barri per valorar com es troba aquest i observar les senyals que hi ha.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut