Lliga local de Futbol Sala (extraescolar)

Aquests divendres dia 12 de novembre del 2021 ha començat la lliga local de futbol sala organitzada gràcies a l’entitat del Consell Esportiu del Baix Llobregat on l’objectiu principal de l’extraescolar de futbol a l’escola és buscar la participació i promoure aquest esport com activitat saludable i divertida, respectant els valors del companyerisme, cooperació i joc en equip.
Consisteix en una activitat sana i divertida, on l’alumne/a, desenvolupa un comportament cooperatiu, tant dins, com fora del camp de joc, fomentant el respecte per la resta de companys, a més d’adquirir un major domini tècnic i tàctic.

Molta sort en els pròxims partits i ha gaudir de l’esport en equip!