La importància de l’esforç diari en el nostre hort

Els i les alumnes de 4t i 5è seguim treballant a l’hort de l’escola. La primavera ha arribat al nostre centre i amb ella el nostre hort presenta ara una imatge molt més frondosa i exuberant, les vacances d’aquesta Setmana Santa ens demostren de la importància del treball constant que necessita aquest espai, per a que segueixi sent productiu. Aprofitem aquesta situació per fer un símil amb els i les nostres alumnes sobre la rellevància de l’esforç diari i constant per obtenir uns resultats òptims en el nostre dia a dia.