L’Arbre de les emocions

Les nenes i els nens de I4 de les classe de les Girafes, van pintar i retallar les fulles per penjar a “l’arbre de les emocions”. D’aquesta manera, podem desprendre’ns d’aquella emoció que no ens deixa estar tranquils per aprendre, ni tampoc per relacionar-nos amb els companys i companyes de manera agradable i respectuosa. Sempre que ho necessitin els nens i les nenes poden pintar una fulla i penjar-la a l’arbre.

Aquí us deixem unes quantes imatges:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut