La Policia ve a l’escola Feu un comentari / Per Aroa / 07/03/2018 / General I4 I5 Infantil Avui els alumnes de P4 I P5 han tingut la visita del policia Sergio. L’objectiu ha estat conscienciar-nos sobre els bons hàbits per la nostra protecció en la via pública. Hem escoltar un conte I hem fet un teatre. Ens ha agradat molt la seva visita.