La nova era de Ràdio Cosme!

Avui, 23 d’abril de 2021, hem engegat la NOVA ERA de la ràdio de l’Institut Escola!!  Els encarregats i encarregades de fer-ho hem estat els alumnes de 6è, molt satisfets i satisfetes d’assumir aquesta responsabilitat!!  La idea és fer 5′ de ràdio on explicar les efemèrides dels dia, el menú del menjador, fer recordatori de l’agenda del dia… en fi, comentar totes aquelles coses significatives del dia… i fer-ho d’una manera divertida i amena.

A nosaltres ens podeu sentir el divendres…. però si pareu l’orella cada dia a les 11.25h, segurament sentireu altres grups i no se us escaparà res del que succeeixi a l’Institut Escola!!!