L’alumnat de 1r de primària ha endinsat-se en el món de la faula a llengua catalana. Han après què és, n’han llegit diverses i, finalment, s’han animat a crear la seva pròpia faula.
Les produccions han quedat tan bé que les han penjat al racó de l’escriptor perquè tothom les pugui llegir i gaudir. Una experiència que fomenta la creativitat i el gust per l’escriptura.




