La castanyada i Halloween!

Aquest any hem celebrat la castanyada d’una manera una mica diferent, però els alumnes de 4t i 5è ens ho hem passat molt bé, menjant castanyes i panellets. A més, també hem celebrat halloween, aprenent la història d’aquesta festa d’origen americà; creant caretes que fan molta por i decorant la nostra porta.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut