Jornada de colpbol de secundària

El passat divendres 31 de gener l’alumnat de primer de l’ESO de l’Institut Escola del Prat va realitzar la jornada de colpbol al Poliesportiu Julio Méndez juntament amb altres instituts del Prat de Llobregat, l’alumnat va gaudir molt de la jornada i de conèixer a altres alumnes d’altres centres.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut