Dies de calor, dies de jocs d’aigua!

Durant aquests dies de calor a l’espai de migdia i al menjador, les monitores han organitzat diversos jocs d’aigua perquè els infants puguin refrescar-se i divertir-se. L’experiència ha estat molt divertida, i tothom ho ha gaudit al màxim!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut