Festival de Nadal 23-24

L’alumnat de l’Institut Escola del Prat vam celebrar el festival de Nadal a la Fundació Esplai, l’alumnat va realitzar diferents obres teatrals i nadales, va ser un dia molt especial amb l’alumnat, famílies i professorat.

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut