Fem xapes de Sant Jordi

El passat divendres 25 d’abril, l’alumnat de cinquè de primària de l’Institut Escola del Prat va compartir una activitat molt especial amb l’alumnat de segon: van fer xapes de Sant Jordi plegats. Tots i totes van gaudir molt d’aquesta jornada, plena d’activitats creatives per celebrar el dia de Sant Jordi.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut