Fem tertúlies literàries.

A la classe de segon, cada setmana llegim unes pàgines del llibre “El petit Sant Jordi”. Quan acabem la lectura fem una tertúlia on donem les nostres opinions o expliquem vivències relacionades amb el que hem llegit. Cada cop ho fem millor!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut