Ens visiten l’Ana i en David

El passat divendres 24 de març, ens van visitar l’Ana i en David, dos referents pel nostre alumnat, que han aconseguit molts d’èxits gràcies a la seva formació professional, ens han parlat dels hàbits saludables i sobre les seves vides, de com van evolucionar i l’orgull que senten per tot el que han aconseguit durant aquests anys.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut