Els cangurs van a l’Artesà Feu un comentari / Per Mairena / 18/02/2020 / General Portada Avui la classe de P5, els cangurs, hem anat al teatre l’Artesà a veure l’obra de teatre “La lluna”. Ha estat una obra molt especial, i ens ha agradat molt!