El bosc dels sentits

El passat dia 14 de novembre l’alumnat d’infantil i cicle inicial de l’Institut Escola del Prat van fer una activitat al Fundesplai: El bosc dels sentits. Durant aquesta activitat van olorar, tastar, escoltar i veure diferents elements i plantes: van olorar plantes aromàtiques, tastar té de farigola i Maria Lluïsa, van caminar per un camí de pedretes amb diferents textures i van aprendre a reconèixer el cant d’ocells. Va ser molt divertit i interessant.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut