Dia Escolar de la No Violència

“No hay camino para la Paz, la Paz es el camino” Mahatma Ghandi

Avui a l’Institut Escola hem recordat a totes les aules què és això de la PAU. El 30 de Gener es celebra l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi (India, 1869-1948), que va ser un líder pacifista  que va defensar i va promoure la no violència i la resistència pacífica davant les injusticies i que va morir per defensar les seves idees.

La nostra escola aposta per una educació inspirada en la no violència. Intentem que els nostres alumnes incorporin  coneixements, actituds i competències que els ajudin a conviure respectant-se a si mateixos i als altres.

Per això, dintre del nostre projecte d’escola vam incorporar el Club dels Valents. Un club format per tots aquells nens i nenes que ajuden a mantenir un bon clima de respecte i convivència. A través d’aquesta iniciativa també es treballen diferents valors com el respecte, la tolerància, el saber comparti i la cooperació, entre d’altres.

Avui tota l’escola hem elaborat un cartell que podreu veure a l’entrada: “DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA”