A música, l’alumnat de 3r de primària de l’Institut Escola del Prat va viure una sessió molt especial: després de cantar, ballar i tocar instruments durant tot el curs, s’han estrenat com a compositors i compositores.
Després de jugar amb ritmes i notes conegudes, es van atrevir a crear les seves pròpies melodies i, fins i tot, a interpretar-les amb els instruments. L’emoció de sentir sonar allò que havien escrit va convertir la classe en una autèntica escola de música.
Una experiència creativa i engrescadora que va acabar amb un gran: Bravíssimo, 3r!



