Comencem els grups interactius

A sisè de primària ja hem començat a realitzar les sessions de grups interactius, on intentem que l’alumnat sigui més autònom i s’ajudin entre ells i elles. L’alumnat es mostra motivat i molt actiu a l’hora de realitzar cadascuna de les activitats. Esperem poder comptar pròximament amb alguna persona voluntària que ens ajudi en la realització dels grups interactius, que estarem encantats!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut