Comença el curs!!

L’alumnat de 6è ha començat el curs amb moltes ganes de retrobar-se, aprendre i gaudir al costat dels companys i companyes.

Durant els primers dies, han participat en activitats de cohesió i organització de grup, com ara ordenar-se segons diferents criteris —en aquest cas, per alçades!

Amb molta il·lusió i responsabilitat, encaren aquest últim any de Primària com els grans del cicle.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut