Celebrem el dia de dona

El passat 8 de març l’Institut Escola es va vestir de lila, per commemorar el dia de la dona a nivell internacional.

L’escola va impulsar diferents activitats relacionades amb temes de gènere, per sensibilitzar l’alumnat i les famílies de les desigualtats que avui dia encara persisteixen en la nostra societat.

A l’etapa d’Educació Infantil els pares de les alumnes i alumnes van fer els esmorzars d’aquell dia, alliberant d’aquesta tasca a les mares. Un bon model per els seus propis fills.

A cicle inicial es van llegir contes relacionats amb apoderament de la dona i a cicle superior es va poder fer una xerrada amb una exalumne que ha continuat els seus estudis després de la ESO i està entrant en el mon laboral.

A la tarda es va projectar una part del documental Sacais Romi (Amb ulls de dona), on es parlava sobre les dificultats de la dona per poder estudiar per el fet de ser dona. Seguidament es va fer un cafè tertúlia amb les mares per parlar sobre aquest tema. Va ser una tarda molt maca.

A nivell d’escola es va fer la gravació d’un videoclip a la cançó Ella de la Bebe, on va participar tota la comunitat educativa.

Una vegada més, gràcies per la implicació de totes i tots, i fer que aquest dia hagi estat tant especial.