Carmen, la nostra cuinera!!

Fa uns dies vam fer un comiat molt especial, la Carmen, la cuinera del centre des de fa 37 anys. Molt estimada x tothom, professorat, alumnat i famílies. Moltes gràcies Carmen per cuidar-nos tant tots aquest anys. Et desitgem molta sort en aquesta nova etapa de jubilació.

           

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut